Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Monday, May 4, 2009

Tidurlah Sayang - Encik Mimpi




Tidurlah Sayang - Encik Mimpi


tidurlah gadisku sayang
tidurlah pejamkan matamu
tidurlah hilangkan semua resah mu
tidurlah

tidurlah gadisku manja
tidurlah ku belai rambutmu
tidurlah di sini menemanimu
tidurlah

izinkan aku
merinduimu sepanjang malamku
izinkan aku
menjagamu

dalam mimpi mu
aku kan menyanyikan lagu ku
nanti kau selalu kan tersenyum

izinkan aku
merinduimu sepanjang malamku
izinkan aku
ada di sisi mu

setiap malammu
ku pastikan semuanya terindah
nanti kau selalu kan tersenyum


biarkan aku mengukir namamu
dalam mimpi ku ingin kau hadir
segalanya kan ku pastikan
rindu mu

26 comments:

  1. eemm.. cipta sendirikah? best juga lagu ni.. jgn kena cetak rompak je nanti.. hehehe

    ReplyDelete
  2. yeah ciptaan sendiri =) heehee..comelkan lagu ni? kalau dgr mesti leh tito ngn tenang~~ heeehe!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. huhuhuhu.. memang aku hampir ketiduran di sini..
    bagus bagus bagus

    ReplyDelete
  5. serius sy mmg minat ngan lagu awk neh..
    :)
    sgat best..huhu

    ReplyDelete
  6. mekaceyh kerana menyukai lagu tito ini! menguap x?? huhu

    ReplyDelete
  7. halo, semua karya anda sgt bagus and sedap2!! cik epa suke smua lagu anda!! yg lagu ni paling besh!!! kalo dgr sure tdo mimpi indah....hehehe

    ReplyDelete
  8. waaaa cuke ke... nnti en.mimpi wat version studio recording nye kalau ade mase .. nnti kan ye~~!! XD

    ReplyDelete
  9. salam encik mimpi..
    lagu ini amatlah best..
    leh donlod ke?

    ReplyDelete
  10. layan cintan kat blog encik mimpi jap...
    dina follower yg ke 801 yer..

    wink* wink*

    ReplyDelete
  11. sedap lagu nih.. I enjoy! mmg rs nk tido..hehe

    ReplyDelete
  12. encik mimpi apa 9 kod basic tu...? leh encik mimpi senaraikan...

    ReplyDelete
  13. i wish there will be some0ne can sing this song for me

    ReplyDelete
  14. wargh encik mimpi buat sy hampir tertido..

    ReplyDelete
  15. bro.. bg lah kord gitar

    ReplyDelete
  16. dah terlelap pulak saya feeling lagu nie,,btw,,bestt bila ada org nyanyikan lagu untuk kita..

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!