Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Monday, May 4, 2009

Laguku Untuk Siti Nurhaliza

aku menciptakan lagu untuk siti nurhaliza suatu ketika dulu kerana frust die kawen ngan datuk k. dan aku Encik Mimpi bersama band aku, The Tidor , telah merakamkan lagu ini secara live. sedihnye die da kawinnn warrghhhhhhHHH~~~




AKU AKAN MERAMPAS SITI NURHALIZA KEMBALI!!!

2 comments:

  1. Tolong rampas siti balik ye..hehe :D

    ReplyDelete
  2. teringin nk dgr encik mimpi nyanyi lagu ni: http://www.youtube.com/watch?v=CwIcSpNqEPg
    ^___^

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!