Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Sunday, May 10, 2009

Andai Ini Mimpi Indah - The Tidor




Andai Ini Mimpi Indah - The Tidor


Lirik : Encik Mimpi
Lagu : Encik Mimpi

aku xpernah menyesal mengenali mu
aku xpernah menyesal hadir untuk mu
mungkin itu semua takdir jalan hidup ku
segalanya tlah bermula di saat itu

sedar ku x harusnya mimpikan hati mu
sebelum hatimu benar menginginkan ku
namun ku x bisa menipu rasa jiwa ku
kerna kini aku sungguh mencintai mu

bila ku mendengar merdu suara mu
memanggil-manggil resah nama ku
degup jantung ku mulai berubah
bila kau mulai mengungkap kata rindu
ku xsanggup meluahkan semua
bahwa akulah 'dia'

C/O:
andai ini mimpi indah
biarkan saja gelisah
izinkan terus diriku
menemani kamu

semua cerita kita
ku ungkapkan dalam doa
selamanya..selamanya...

bila kau mulai mengungkap kata rindu
ku xsanggup meluahkan semua
bahwa akulah 'dia'

ulang c/o

andai ini mimpi indah
bawalah aku bersama
andai ini rasa cinta
bawalah aku terbang bersama

andai ini mimpi indah ohh...

17 comments:

  1. lagu ni sangat sweet...i dunno...saya tersentuh dengar lagu ni...there is honesty in it

    ReplyDelete
  2. mmg indah lagu ini.

    hoho.

    kamoo mmg berseni.

    kan beshhh kalu de owg nyanyik lagu scr live tuk lolly.

    indahnyeeeee...

    ReplyDelete
  3. sweetnyer...untg si dia yar..suara kamu sdp lol..congrats!!!

    ReplyDelete
  4. waaa...mmg best!
    suara+lirik+music=best!
    chaiyok2..ngee~

    ReplyDelete
  5. waaaa best..tapi agak ngantuk sikit laa mendayuu ~ wuuuu

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Salam En. Mimpi.. blur jap.. he.he.. nice song.. macamana lah dpt ilham kan.. boleh jual lirik ni... Menarik

    ReplyDelete
  8. cikyana suka part korus
    mendayu2 suara encikmimpi

    thumbs up
    (",)

    ReplyDelete
  9. suka karya jiwa encik mimpi
    nk follow

    ReplyDelete
  10. menarik menarik..bilala org nk wat lagu utkku..

    ReplyDelete
  11. xde perasaan dgr lgu jiwang..

    uhuk3

    ReplyDelete
  12. lagu cintan yg syahdu syahdan...
    sungguh mendayu2...
    terbuai2 jiwa...
    hehe

    ReplyDelete
  13. sempoi.. bro, ko rakam dlm studio ker?

    ReplyDelete
  14. Salam..
    Memang bagus lirik kamu..
    terharu bila dgr sbg sorg gurl kan..
    Tapi, asal lagu nih same macam lagu kump. Ungu erk?? sori kalau tersilap...
    serius, same lagunya.....

    ReplyDelete
  15. ギータのコードお願いします。。本当に感動しました。。bley tak...anta kat email ek... remaja_wma@yahoo.com

    ReplyDelete
  16. aku marathon dgr lagu2 yang ko nyanyi malam nih....lagu ni pon best jugak !!!!....the best part is...suara ko mmg best la ;)

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!