Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Friday, May 8, 2009

Lagu Kita by Encik Mimpi

arini sgt baik ati encik mimpi!! hari jumaat hari yg paling best utk en. mimpi sbb ape?? sebab arini kelas paling sket! 2kelas je! yeayyy!! make arini balik awal dan ade org request lagu ni utk dimimpikan~~!! hehee~~
sile dgr dan nikmati hari jumaat anda~~!!

LAGU KITA BY ENCIK MIMPI




LAGU KITA - AIZAT

Deras hatiku berdetar
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam,teman kita
Dengan angin meniup sayu

Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

Dan aku terus,
Menyanyi lagu ini untukmu,
Walau berjuta mendengar,
Lagu ini hanya untukmu,
Arah hidup kita,
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

13 comments:

  1. bravo..bravo

    sgt2 besh la encikmimpi nyanyi

    ni lagu feveret cikyana taw

    (^_^)

    ReplyDelete
  2. luv it! so much~~~

    encik mimpi, terima kasih utk 'lagu kita' ye..

    p/s: sangat teruja. btol, x tipu. quite a surprise. on da spot! :thumbs up:

    ReplyDelete
  3. @cik yana - lagu feveret cik yana ke~~! lagu ni mmg best sbnanye.marah gak ngan aizat wat lagu yg besh2 je jeles tol >;( heehe

    @cik capiqa - en mimpi nak menggitar sepuas2 seblum exam yg akan datang! nnti susah menggitar sbb tu skang aktif menggitar dan bermuzika~~heehe

    ReplyDelete
  4. sedap gak mcm aizat...
    tp 0f c0ursela xsame suara kn...=)

    ReplyDelete
  5. mstila xsame suare..semestinya aizat lebih sedap!

    ReplyDelete
  6. suka lagu kita nie..suara en.mimpi pun leh tahan..=)

    ReplyDelete
  7. lagu utk kite xde ke,hehe

    ReplyDelete
  8. oit en.mimpi bley than gak la ko punya lagu..huhuhu
    usaha lg biar jd makin besh..

    ReplyDelete
  9. Sy tak de claz pun hari jumaat.... :p

    ReplyDelete
  10. sedap suara...anugerah Tuhan...

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!