Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Monday, May 4, 2009

Adam - Ku Benar-benar

aku bukan lah minat sgt adam ni.aku bese2 je ngan die.tapi lagu ni aku rase cam sedap plak.hehe..amek lirik dan sample nye dariku Encik Mimpi




ADAM- BENAR-BENAR CINTA

Sayang, ku benar-benar cinta…

Semalaman ku tak kering mata
Didukung kekabu melapik pilu
Mengharap esok bisa menjanjikan sebuah lembaran baru

Sejak kita berdua berpisah
Aku tak habis-habis gelisah
Apakah itu tandanya bahawa…

Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Tak terjawab bila hati bertanya ke mana kau hilang

Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Suluhkan gelita kalbuku terang

Semalaman lagi bersendiri
Parahnya diseksa sunyi sepi
Beginikah perasaan pabila kita disisih cinta

Ku sangka ku tabah berdikari
Rupanya rapuh untuk berdiri
Kembalilah kau kepada ku kerana…

Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Tak terjawab bila hati bertanya ke mana kau hilang

Ku benar-benar cinta
Ku benar-benar sayang
Suluhkan gelita kalbuku terang

17 comments:

  1. beh gak sore hang na...kalo nk lg beh,telan telur burung unta...hehehehehe

    ReplyDelete
  2. ayakkkk..mane ntah nak carik telur tuuu..huhu

    ReplyDelete
  3. wah not bad ek sore encikmimpi
    cool
    (^_^)

    ReplyDelete
  4. salam en mimpi..
    dis is my fevret song..
    uhhh..bestnye...ni leh angau ni dgr sore en mimpi..heheh

    ReplyDelete
  5. yo...best ar suara hang....nak minta tlg cket...pe kord lagu ni??leh tak antarkan kat mail aku???da org nak dengar la lagu ni....
    taufik_aiman@yahoo.com
    tq....

    ReplyDelete
  6. encik mimpi...nak kod lagu benar-benar ni...please

    ReplyDelete
  7. teda pun kod gitar ni lagu .. huuu (sabah)

    ReplyDelete
  8. salam...
    br0.,nk mntak kod lgu nie ley x..?
    hehe..
    anyway..
    nice voice..
    keep up u work dude =)...

    ReplyDelete
  9. seriusly ~ semua lagu encik mimpi buad saia tergoda sehh ~ best gilaa :D

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!