Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Monday, May 4, 2009

Selamat Ulang Tahun Sayang by Imran Ajmain

mmg la sedap lagu ni..
sile kan ratah


Selamat Ulang Tahun Cyg - Encik Mimpi







Lirik Selamat Ulang Tahun Sayang - Imran Ajmain

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

8 comments:

  1. suara kau boleh tahan.
    keep it up.
    jgn bazirkan.

    ReplyDelete
  2. besh r kamoo nyanyi lagu neh... :)

    ReplyDelete
  3. sedapnye sore encik mimpi

    nyanyikn 1lagu tuk cikyana leh x?

    hikhik

    :D

    ReplyDelete
  4. versi kamo lgk menarik untuk didgr..xdela lentok2 sgt cm imran ajmain :p


    keep up the good work ok??!!

    p/s: alamk, tetibe cik epa jdk peminat band kamo!! :p

    ReplyDelete
  5. time kaceyh cik epa~~ sgt menghargainye!
    dan cik yana nak lagu pe tu! huhu

    ReplyDelete
  6. waaaa,,,sedihnya dengar lagu ni..
    lagu ni bf sy pnh dedicated buat sy..
    tu yg sedih sangat..
    tapi suara kamu sedapla :)

    ReplyDelete
  7. xkisah la lagu pe2 pun
    yg penting lirik lagu 2 kena la dgn cikyana

    hikhikhik
    (^_^)

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!