Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Monday, May 4, 2009

Tentang Aku..

hai.
aku seorang penggitar.tapi aku bukan penggitar yg handal mane pon.
aku xreti goreng2 maut cam org lain.
aku xreti maen cord susah2 cam org len.
aku hanye bermuzika berbekalkan 9 cord basic yg sebenarnye budak darjah 2 pon tau maen.
tapi itu x menghalang aku utk bermuzika.
mungkin aku dilahirkan utk menjadi seniman jalanan.
aku bermuzika mgkin utk menghilang tekanan perasaan sbg student asing di negara org.
mungkin dgn gitar ini , aku boleh meluahkan perasaan dan berkongsi cerita ngan korg.

-jiwa akustika hidup ini

20 comments:

  1. erk...tekanan nk ilang senang jer...en.penggitar tido je..sume tekanan ilang...wakakaka

    ReplyDelete
  2. kalo tido je, keje xsiap laaa..takut la exam camne nnti~ hihi

    ReplyDelete
  3. salam en mimpi..
    salam kenal...
    i link urs...ok?

    ReplyDelete
  4. aku memang suka dngr org maen gitar. aku dah dngr beberapa lagu ko. sedap betul, ditambah dng sorer ko yg tangkap lentok tu. cayalah...

    ReplyDelete
  5. mekaceyh kerana sapot! en.mimpi juga amat suke akan petikan gitar dan skang cube utk membaiki kekurangan! =) hidup penggitar!

    ReplyDelete
  6. ya!! hidup penggitar dan penulis lagu. bnyk dah lagu dlm simpanan?

    ReplyDelete
  7. Saya kagum. Saya dah dengar beberapa lagu, sangat berbakat.

    ReplyDelete
  8. andai dgn mnyanyi n maen gtar bole wat en.mmpi cool , truskn la . SEMANGAT !!!!!!!!!!

    Gd lck =)

    ReplyDelete
  9. if im not mistaken,awak student kat jepun kan?hai SENPAI.yoroshiku deh:)

    ReplyDelete
  10. ne ne.. anata no koe wa, merodiasu

    ReplyDelete
  11. encik mimpi skunk kt ne ?

    ReplyDelete
  12. http://www.youtube.com/watch?v=wvcbBa4Vox0&feature=player_embedded#!
    teringin nk dgr encik mimpi nyanyi lagu ni.. ^__^

    ReplyDelete
  13. saya suka en. mimpi :)
    tq buat saya ketawa n happy dengr + tgk video en. mimpi

    ReplyDelete
  14. sy pom suke gk dgr en.mimpi nyanyi...suare pom sedap tuk ddengr time en.mimpi nyanyi..
    well...
    hrp en.mimpi terus sukses k...
    :)..gud luck..

    ReplyDelete
  15. Encik mimpi hope jgn bnykkn bermimpi disiang hari...^__^ err tu ayt gurau,,,wakawaka..xde kerja komen merepek kat blog org..haha btw wallpaper ko ingtkn aku kat seseorang..haha..ok bai

    ReplyDelete
  16. sy baca blog encik mimpi yg pasal BFF smbil dengar lagu Kamelia by encik mimpi ..mmg rasa mcm nk nangis..

    ReplyDelete
  17. best sgt lgu encik mimpi.. bleh bwak smpai ke mimpi..hee. :)

    ReplyDelete
  18. WHERE ARE YOUUUU LAMANYA HILANG ENCIK MIMPI DAH MENIKAH KE APA NI EK

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!