Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Tuesday, May 26, 2009

Izinkan Hatiku - the Tidor

LAGU BARU~~~yeay akhirnye berjaya juga menyiapkan tugasan minggu ini~~!!
letih nye! huhu..kalau hari sabtu ngan ahad lepas xpulun wat report ngan
homework yg banyak cam bulu kaki ini, mesti xleh siap menatang ni..




Izinkan Hatiku - the Tidor




Izinkan Hatiku - the Tidor



tak terlintas difikiranku mengenalimu
tak terbayang diriku utk mengimpikan kamu
apa yang ku harapkan darimu adalah
tulus ikhlas dalam persahabatan

(+)
hari berganti hari tanpa ku sedari
hatiku mulai menyayangimu sepenuh hati
tapiku tak pastu maksud di sebalik semua ini
hanya sekadar sayang ataupun cinta sejati

chorus:
sayang izinkan hatiku ini memiliki kamu
ku tak bisa melepaskanmu dalam dakapanku
sayang izinkan hatiku ini bersama denganmu
walau hanya sesaat
ku hanya dambakan cinta darimu

ulang (+)

andai ini suratan hidup kita
untuk ditakdirkan bersama
aku hanya mampu tersenyum
kerna kebahagiaan yang ku impikan
telah ku miliki selamanya
aku cinta kamu sayang....


DOWNLOAD "Izinkan Hatiku - the Tidor.mp3" di sini.

7 comments:

  1. nice one bro...
    u have your own sound la...
    lagu ko kalo kuar radio, msti aku tau ko yg punye lagu...
    two thumbs up..!

    ReplyDelete
  2. sweetnya lgu dia.. :)

    keep on gud work..

    ReplyDelete
  3. bro, ada try hantar demo kat mana2 ker?

    ReplyDelete
  4. hhahah luahan rasa
    miahahah
    baguslah tu

    semoga bahagia selalu

    ReplyDelete
  5. ooo... samolah den. tp vokal en.mimpi dah ok, x payah suruh saper2 nyanyikan. mcm en.naz kena cari juga vokalis utk bawakan...

    ReplyDelete
  6. best nya lagu ni.
    sampai menusuk ke dalm jiwa.
    huhu

    ReplyDelete
  7. Yeah , Suka <3 <3 Best sngt ! : )

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!