Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Sunday, March 21, 2010

Pecinta Kasut Kasut Buaya aka Crocs

encik mimpi kunci gitar lagu kasut crocs


Haa.. Inila yang dinamekan trend..Orang skang nak pakai yang stylo mylo je.Bukan nak pakai stylo hyrlick ke ape ke..Panas tul la..Lek ahh..Asalkan simple but looked nice and seleze da la.Mantap gile eje seleze.Ahakzuz.

Ni cerita tahun lepas, balik mesia, kat pintu rumah tu penuh ngan kasut Crocs ni. Xde la lawa sgt pon, tapi cute2 sket la ahakzez. Xsilap ade la dalam 3-4 pasang kasut crocs tu mesti adik2 wanita ku yang bajet cun tu yg beli utk konon2 bergaye.Chet..

Haha saje je entry meluahkan perasaan.Pakai la ape yg korang nak selagi rase mampu n sesuai ngan kehendak nafsu batin anda. Dengar lah lagu 'Crocs Lover' ..atau dalam bahasa melayu, Pencinta Buaya.

p/s: mintak maaf lagu ni en.mimpi xhafal lirik sgt.pastu nyanyi sorg2 ni.suara bekap pon en.mimpi kene buat sendiri .huhu

13 comments:

  1. haha pencinta boye la plak ekeke

    ReplyDelete
  2. buaya betina dan buaya jantan..hehehe

    ReplyDelete
  3. haha...lawak la lagu nie..tata taun taun~!hahahahahahahahha

    ReplyDelete
  4. lawa jugak ek warne ijau ... haha . da dpat idea ni ~
    lalalala

    ReplyDelete
  5. ahahhahahaah klaka la incek mimpi ;p

    ReplyDelete
  6. aku xpenah beli lagi crocs
    pakai jer baru

    ReplyDelete
  7. pecinta crocs aka boya xpe...hehe jgn jd boya sudah ye...hikhik

    ReplyDelete
  8. haha..lawak lah..nyway sedap sore kamu..ahaks.:)

    ReplyDelete
  9. sekarang ni tren kot kasut nih..kat pasar malam pun boleh dapat RM10 jer..hehehe

    ReplyDelete
  10. best lagu awak..
    suara pun sedap..

    :)

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!