Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Wednesday, March 24, 2010

Arrive (Sampai)

SOrry semua followers yg disayangi!!! Kebelakangan ni sgt bz menyambut junior baru kat sini...
Nk menggitar pon xsempat.. So nah amek je la ni haa en.Mimpi nyanyi taun lepas ni. Huhu..
Selamat tidur semua ~!!! =)



Arrive

Sayang..
Apa yang ku katakan
Apa yang ku rasakan
Belum pernah dialami

Demimu segala ku kurniakan
Susah ku senangkan
Apa sahaja dipenuhi

Di hati

Dan masih lagi engkau bertanya
Sejauh manakah cinta
Penjelasan ku sebenar-benarnya;

Sampai, tubuh tak bernyawa
Sampai, ku ke pangkuannya
Biar jasad tak dilihat zahir
Cintaku kan tetapkan hadir

Andai dikurnia syurga
kan ku tunggu di luarnya
jika ditanya mengapa?
Jawapan ku menunggu..
Kau SAMPAI dahulu..

Mudahnya sekadar bermadah
Hingga kau meragui
Keikhlasan sanubari
Sedangkan racun pun kan ku telan
Andai kau menyatakan ia madu kepadaku

Oh sungguh..
Dan masih lagi kau bertanya
Sedalam manakah cinta?

Lafaz ikrarku buat selamanya...

Katakan sayang..
bagaimanakah harus ku hidup.. tanpa dirimu
Sedangkan separuhnya di jiwaku,
bersamamu...

Sampai, tubuh tak bernyawa
Sampai, ku kepangkuannya
Biar jasad tak dilihat zahir..
Cintaku tetapkan hadir....

Andai dikurnia syurga...
Kan ku tunggu di luarnya
Jika ditanya mengapa
Jawapan ku menunggu kau sampai dahulu..
Ohh...
Kau sampai padaku...

18 comments:

  1. encik mimpi ni mmg jiwang eh?












    muaaahahaahahahaha
    owh lupa nk ckp..lagu2 kata tas tu sume best....

    ;)

    ReplyDelete
  2. Andai dikurnia syurga
    kan ku tunggu di luarnya
    jika ditanya mengapa?
    Jawapan ku menunggu..
    Kau SAMPAI dahulu..


    part ni menusuk ke tulang jiwa owh..

    besh2

    ReplyDelete
  3. adeh. sedap suare mu. hahah
    nyway, dis song is one of my feveret song=))

    ReplyDelete
  4. pc ofis xdek speaker dan tenet slow juge..

    jadi balik nanti saya singgah lg :)

    ReplyDelete
  5. best.. best..
    my bf penah nyanyi lagu ni for me..
    hehehe.. =P

    ReplyDelete
  6. perghh boleh buat album ni bro...caya la...

    ReplyDelete
  7. huhuhuhuhuhuhu~ Mak No Komen la (MNK). It great! Leleh seh~

    ReplyDelete
  8. Wah!brader punya suara sodaplah...pandai main gitar yer..apapun lagu ni sodap gak...mana brader dapat ilham buat lagu ni yer?

    ReplyDelete
  9. aduhhhh..aku jatuh cinta! grrrrrrr napa best ni??
    huhuhu

    ReplyDelete
  10. i like your version moreeeee !!!


    waa encik mimpi nak otograph :)

    ReplyDelete
  11. hoho..diz song will always make me thinking of sum1~~aaaaaaa..xnak ingat dah!![emo plak tetibe..haha]

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!