Encik Mimpi and The Tidur's Blog!

Welcome to blog aku. Aku seorang lelaki biasa yang minat bermain muzika dan suka menyampaikan perasaan atau pendapat melalui seni muzik aku sendiri. Aku suka menulis lagu dan melalak berseorangan ditemani gitar akustik buruk aku.Aku takde la hebat mana pon bergitar, tapi macho lah jugak. So kalau suka, dengar. Tak suka, senyap sudah. :-)

Thursday, April 1, 2010

Din Beramboi Pergi Selamanya =,(

encik mimpi kunci gitar lagu din beramboi pergi
En Mimpi baru tgk kat FB Adflin Shauki...

Status die berbunyi mcm ni "Kawan kita Din Beramboi telah meninggalkan kita dan pulang ke rahmatullah. Al-Fatihah buat Din..Allah syg sgt kat kau din.."

Terkedu jugak. En Mimpi adalah peminat Din Beramboi. Baru je die dapat ade program sendiri 'Wuhai Beramboi' kat astro tu, xsempat abes lagi.

En Mimpi sendiri membesar dgn jenaka-jenaka dari Din Beramboi. Sejak zaman die kat Ujang lagi. Dgn kaset die pon, penah jugak beli. Along, abg2 suke gile ngan Din jugak. Kini Din Beramboi meninggal dunia.

Al-fatihah buat Din Beramboi .

28 comments:

  1. Innalillah..tak sangka dia akan pergi macam tu je kan..

    ReplyDelete
  2. allah syg abg din.
    dy meninggal ari jumaat.
    terlepas seksa kubur ;)


    sedih ouh ;(

    ReplyDelete
  3. innalillah..serius terkejut gile..tak sangka..harap sangat dia sembuh..tapi Allah lebih syg kan dia..al-fatihah buat arwah..

    ReplyDelete
  4. sama2 kite sedekah al-fatihah utk beliau

    ReplyDelete
  5. ya allah , bnda nak hilang sekelip mata je kan ? AL-FATIHAH :( ya allah , tempatkan beliau di kalangan orang2 yang beriman :( amin

    ReplyDelete
  6. ddy ucapkan takziah kpd family din beramboi

    ReplyDelete
  7. ya Allah..terkejut saya...innalillah

    ReplyDelete
  8. sedih...dan rasa kehilangan.Allah syg kan die...Al-fatihah...isk..sedih.

    ReplyDelete
  9. semoga roh arwah ditempatkan bersama dengan org2 beriman....

    E-mail Akan Pupus????

    Sedap Ke Makan McD????

    ReplyDelete
  10. Amin..moga Din Beramboi dicucuri rahmat oleh-Nya

    ReplyDelete
  11. al-Fatihah..
    Allah lebih sygkan dye..

    ReplyDelete
  12. al-Fatihah...
    semoga rohnya dicucuri rahmat..
    amin

    ReplyDelete
  13. Al-Fatihah...
    semoga rohnya diberkati..
    amin~~

    ReplyDelete
  14. ramai terasa kehilangan dia. saya pun sama. hmm, moga roh arwah di cucuri rahmat.. amin~ :) jalan2 kat sini. salam kenal. hit me back kay.

    ReplyDelete
  15. sungguh aku sebak...

    rindu kat celoteh pak din

    he had put a smile on thousands Malaysian's faces...May Allah bless him in return...ameen

    ReplyDelete
  16. siyes sedih giler... walaupon xde sebarang hubungan persaudaraan tp kehilangan allahyarham amat dirasai ku T_T

    ReplyDelete
  17. moga rohnya dicucuri rahmat...

    ReplyDelete
  18. salam
    tu la, kita pun mesti selalu beringat jugak, kematian selalu datang pada masa yang tak disangka2.
    Alfatihah unt abang din

    ReplyDelete
  19. sangat sedih....pagi aku dah tak ceria... selalunya aku akan buka radio awal2 nak dengar sawancara dan drama sebabak... pagi aku dah tak ceria lagi.... aku tak gelak sorang-sorang lagi...

    ReplyDelete
  20. Salam Ziarah

    Sedey.....Alfatihah perginyer dlm usia yg masih muda 40an....

    ReplyDelete

Nuff n Klik Sini!